sâmbătă, 6 iunie 2015

Dulceata de capsune fara zahar

Pentru a testa zaharul gelifiant de la Green Sugar am ales doua variante de dulceata. Cum cea de castraveti s-ar putea sa trezeasca mai putin curiozitatea si cum este sezonul lor, mi-am zis sa va arat ca si cu fructe la indemana efectul este garantat si am ales capsunele. Nu uitati, produsele Green Sugar sunt stabile si nu-si schimba gustul la tratare termica, deci sunt ideale pentru astfel de bunatati.
Aceasta reteta este pentru ziua de Carbohidrati de la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile.
Va trebuie:
500 g capsune
200 g zahar gelifiant Green Sugar
1 lingura zeama de lamaie proaspat stoarsa

Nu e nimic special la dulceata asta decat poate ingredientul vedeta, zaharul gelifiant.

Am spalat sub jet capsunele si cele mari le-am taiat fie in jumatati, fie in sferturi. Le-am pus in vas cu zeama de lamaie si zaharul gelifiant si am amestecat usor, lasand sa stea macar 15 minute ca sa se formeze lichid pentru fierbere.




Am lasat sa fiarba circa 6 minute din momentul in care a inceput fierberea si am adunat putina spuma care se formeaza. Dupa aceea am dat deoparte vasul si am lasat sa se linisteasca circa 5 minute. Am pus-o in borcane mici pe care, dupa ce le-am pus capacele, le-am intors si lasat asa ca sa verific daca inchiderea este ermetica si sa se distribuie bucatile in lichid. Apoi am intors borcanele si le-am pus acoperite sa se raceasca treptat. Ia uitati cum se lafaie in soare!


Este gustoasa, are o culoare frumoasa, are mult mai putine calorii decat cea cu zahar obisnuit pentru ca produsul Green Sugar are zero calorii si zero indice glicemic!

Eu zic sa incercati pentru ca sanatatea conteaza! De ce sa va refuzati o pofta daca acum puteti sa o faceti cu constiinta impacata ca nu va faceti rau?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails