duminică, 1 martie 2015

Budinca de mango la Provocarea secreta


Luna aceasta la "Provocarea secreta" gazda este Cerasela. Sortii au decis ca tocmai blogul ei sa-mi fie repartizat spre rasfoire, ceea ce m-a bucurat foarte mult. Ea are un blog cu tare multe retete tentante, deosebite, asa ca alegerea mea a oscilat in functie de posibilitatile de achizitionare si mai ales de zilele la dieta de la o reteta la alta. Am ales aceasta budinca pentru ca imi place mango ca fruct foarte mult. Am si repetat reteta, schimband decorul de doua ori. De fiecare data am fost incantata de ea si atunci am zis ca asta va fi vedeta. Timpul insa a curs foarte repede si iata-ma iar pe ultima suta de metri cu postarea.
Aceasta reteta este pentru ziua de Carbohidrati (cina) de la Dieta Rina - Dieta de 90 de zile.
Va trebuie:
320 g piure de mango proaspat
50 g zahar (poate fi si mai putin daca fructul de mango este foarte copt)
150 ml lapte de cocos
1 si 1/2 linguri amidon
50 ml piure sau feliute subtiri de mango de acoperit budinca (pentru a nu face coaja)

pentru decor
feliute de fructe sau migdale( eu am folosit zmeura congelata sau capsuni proaspete feliate
putin zahar pudra
frunze de menta

Este foarte usor de facut, asa ca nu va asteptati la cine stie ce explicatii.  Eu am curatat fructul de mango, l-am taiat feliute si am mixat pana am obtinut piureul. Am oprit cateva feliute pentru acoperit budinca. 

Laptele de cocos folosit este acesta de la Lidl, cumparat cand a fost "saptamana asiatica". Am folosit o cutie de doua ori, dar in prealabil am amestecat cu simt de raspundere continutul cutiei pentru a se omogeniza, deoarece are tendinta de a se alege smantana deasupra si a ramane apa dedesubt.
 
Am pus piureul, zaharul si laptele de cocos - oprind 2 linguri separat - intr-un vas sa se infierbante. In laptele de cocos oprit am dizolvat amidonul prin amestecare cu simt de raspundere. Am adaugat acest amestec in vas peste piureul fierbinte si am amestecat incontinuu pentru circa 3 minute, cat ii trebuie budincii sa glazureze lingura, adica sa se lege. Am pus-o in forme si am acoperit-o imediat cu feliutele de mango oprite.

Am dat la rece si cand s-a racit am decorat cu fructe, am pudrat cu zahar pudra putin si am pus o frunzulita de menta. Asta este tot!

Stiu ca este ceva extrem de simplu, dar aroma este deosebita, deci merita cu prisosinta sa incercati.

2 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt. Se vede ca vine primavara. Multumesc pentru participare si ma bucur ca v-a placut. O primavara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate, Cerasela. Atata de simplu si bun ca am primit cereri de repetir. O primavara frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails