marți, 13 iulie 2010

Premiul de la concursul "Gateste cu Tavi"

Asa cum stiti, am participat la concursul "Gateste cu Tavi", organizat de All-Food in perioada 1-30 iunie 2010.
 Inainte de a face orice comentariu, va rog sa vizitati All-Food, pentru ca veti descoperi retete deosebite si concursuri interesante. 
Nu vreau sa comentez micile dezamagiri privind voturile primite de unele retete, ci sa marchez doar aspectele pozitive. Din punctul de vedere al organizatorului - "Jos palaria!" Nu i se poate reprosa nimic din punct de vedere tehnic, pentru ca s-a putut vota in fiecare zi reteta preferata si totul a decurs bine, fara probleme de acces etc. M-am bucurat pentru unele retete, care meritau din toate punctele de vedere sa castige marele premiu. Asa am remarcat blogul Gurmandino, care a obtinut locul 3 cu aceasta reteta. Am remarcat retete deosebite, dar care nu au fost suficient votate, desi blogurile sunt sigura ca si-au mobilizat fanii si prietenii, cum ar fi tortul prezentat de Anastasia. Prin aceste precizari nu vreau sa minimalizez realizarile obtinute de celelalte retete, dar am vrut sa fiu sincera in ceea ce priveste impresiile mele, personale.
Reteta mea de Rosii surpriza a obtinut un onorant loc 13 si am primit chiar azi pachetul cu cele 5 carti publicate de "Jurnalul National" cu retete ale lui Jamie Oliver. Trebuie sa multumesc tuturor celor care m-au votat, si-au rapit din timpul lor pentru aceasta optiune, de a ma ajuta la acest concurs si nu s-au suparat cand au primit rugamintea pe mail.
Trebuie sa multumesc in mod deosebit lui Tavi pentru optiunea de a selecta reteta mea pentru o premiere suplimentara cu un set de ustensile de bucatarie din bambus. 
Le-am primit pe amandoua si ma grabesc sa vi le arat.


Inca o data, multumesc tuturor!

13 comentarii:

  1. Multumesc inca o data, Elena, pentru aprecieri. Sunt mai importante decat orice premiu :). Intr-adevar, organizatorul concursului, Tavi, merita multe multumiri si laude pentru initiativa si organizare. Imi permit sa-i multumesc prin intermediul blogului tau... sper sa nu te superi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Elena
    Multe felicitari pentru premii.
    Pana cand am venit in Romania nu stiam ca se poate vota de mai multe ori pe zi. Aici se pare ca te desconectezi, iar in momentul conectari ti se da un alt IP. Asa ceva in Spania nu se face toata lumea are IP fix, pentru evitarea furturilor...
    Oricum important este particiarea, multumesc organizatorilor, nu stiu cum ar fi putut face sa se voteze mai corect, sigur au au facut tot ce au putut.
    Iti doresc mult succes la urmatorul concurs.
    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja ai intrat in posesia cadourilor?.........eu inca nu.Sa le folosesti sanatoasa, sa te bucuri de ele.Si eu spun si aici .........despre Tavi , numai cuvinte la superlativ.
    Tinem pumnii la concursul de pe Bucataras.
    o zi buna,Elena!

    RăspundețiȘtergere
  4. ai casti-ga-at,ai casti-ga-at! ce- ma-bu-cur!
    votam din nou!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciao Elena, grazie della visita e del tuo commento. Ti auguro una buona giornata, a presto

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, cu mare placere si... nu am de ce sa ma supar!

    Daniela, si aici exista furnizori de internet cu IP fix, ca si mine. Mai rar sunt acum fara IP fix, dar mai sunt ce-i drept. Dar, asa a fost regula la acel concurs, se putea vota in fiecare zi. A fost o precizare facuta special de organizator. Numai ca se putea vota o singura data pe zi de pe acelasi IP. Nu avea cum sa faca restrictie tehnic pentru generare aleatoare de IP, mai ales ca sunt convinsa ca unii s-au legat de site-ri proxi care genereaza IP nou automat. Este probabil foarte greu sa se introduca restrictii care sa acopere toate posibilitatile de influentare a votului.

    Medi, am fost surprinsa si eu ca le-am primit asa de repede! Multumesc pentru urari, succes si tie la concursul de pe Bucataras.

    Ralus, multumesc, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari Elena pentru premii! Succes si in concursul de pe Bucutaras, la care insa trebuie sa-ti spun ca, de asemenea, se poate vota cu proxy-uri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Elena, iti multumesc si eu, la randul meu, in primul rand pentru ca ai participat si, in al doilea rand, pentru frumoasele cuvinte pe care le-ai spus despre mine si blogul meu. Si mie in plac foarte mult retetele tale - ca sa fiu sincer... am ramas cu gandul la acea salata de hrisca :), una din retetele cu care ai intrat in concurs.
    Cat despre posibilitatile tehnice care sa acopere toate modalitatile de influentare a votului... tin sa-ti spun nu ca este greu, ci... practic imposibil sa restrictionezi absolut toate clasele de IP-uri care sunt generate fie de providerii care aloca dinamice, fie ale celor care se conecteaza prin proxi-uri. Cel putin la nivel de blog este foarte greu. Tot ce pot face in viitor este sa ingreunez "munca" celor care procedeaza astfel (insa automat voi ingreuna si demersul onest de votare), dar sa elimin toate-toate posibilitatile, asa cum am spus, e practic imposibil.
    Mi-a facut mare placere sa te cunosc (ca de altfel pe toate participantele la concurs), chiar daca e doar virtual. Insa, tinand cont ca ambii suntem bucuresteni, cine stie... poate odata si-odata ne vom intalni.
    Multumiri inca o data si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari draga mea, ma bucur pentru tine, bafta si la bucataras, eu te votez...Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari , Elena!
    Am trecut sa te salut si sa te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. felicitari! premiul este foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Elena, draga i-ti multumesc pentru aprecierile tale care-mi sant foarte scumpe si pentru faptul ca m-ai sustinut in concurs, din pacate eu nu am putut sa fiu prezenta pe internet din cauza reparatiei si mi-a fost orpit internetul pentru o luna, dar am votat cat am avut ocazia cu mare drag :), succes in continuare si la alte concursuri si felicitari pentru premiile primite, sant de folos pentru cei pasionati de gatit, te pupic dulce !!!

    P.S. mi-ai facut o mare placere ca m-ai mentionat !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails