marți, 2 martie 2010

Un premiu nou si o leapsa

De la Ana-Maria, o timisoareanca minunata, cu simtul umorului si doi copii superbi,  am primit acest premiu si o leapsa care m-a pus serios la treaba. De ce? Pai, poate pentru ca eu in muzica am gusturi diverse si a fost cam greu sa aleg o trupa la care sa cunosc si titlurile melodiilor, ele constituindu-se in raspunsuri la intrebari.
Deci:
"Folosind numele cantecelor unui singur artist (sau unei singure trupe) raspundeti la intrebarile de mai jos. Nu puteti sa folositi cantaretul/trupa folosit/a de mine si ar fi de preferat sa incercati sa nu repetati cantecele..."

Astea fiind instructiunile... sa raspundem:
Pick Your Artist: Big Mountain


Are you a male or female? Big Mountain - Baby Stay


Describe Yourself: Big Mountain - Tsunami - Wave of Love


How do you feel? Big Mountain - (There's) no gettin' over me


Describe where you currently live: Big Mountain - Beatiful Day


If you could go anywhere, where yould you go? Big Mountain - Island of Love


Your favorite of transportation: Big Mountain - The Wind


Your best friend: Big Mountain - Baby I love your way


You and your best friend are: Big Mountain - You've got a friend

What's the wheather like? Big Mountain - I'll try

Favorite time of day? Big Mountain - Touch my Light

If your life was a TV show what would it be called? Big Mountain - Once Again

What is life to you? Big Mountain - A place in the Sun 

Your relationship: Big Mountain - Imagine 

Your fear: Big Mountain - You Stole My Heart Away

What is the best advice you have to give? Big Mountain - Once Again

Thought for the day? Big Mountain - Straight to My Heart 

My motto: Big Mountain - Lick it up

Pentru ca Big Mountain s-ar putea sa nu va spuna nimic - gasiti melodiile aici

Premiul si leapsa se duc la: 

O saptamana asa cum va doriti!
 
 

3 comentarii:

  1. MERCI ELENA,PREMIUL IL AM DEJA, ASA CA AM SA FAC LEAPSA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Elena, le primesc cu mare drag... O sa ma gandesc la raspunsuri si cand o le am o sa public si eu aceasta leapsa interesanta :)
    Inca o data, multumesc ca te-ai gandit la mine!! Te imbratisez cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehehehe...ati facut-o...ma bucur mult!:D
    Mie mi s-a oarut tare complicata leapsa asta , tocmai de aceea m-am ambitionat sa o fac , mai laes ca Hordy m-a provocat la ea :D
    Frumos!
    Va imbratisez cu drag si multumesc mult de apreciere! :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita! Comentariul dvs. ma va ajuta sa devin mai competitiva, asa ca orice parere este binevenita.

Trafic

Blogroll

Related Posts with Thumbnails